1,900 лв. 1,710 лв.

Модел:
Creek Evolution 50A
Марка:
Creek

Няма оценка Напиши мнение

Опции

Кредитен модул TBI Bank 19.68

Вземи само за 168.15 лв.

12 x 168.15 лв.

Описание

Този усилвателe е част от новото поколение EVOLUTION 50 продукти на Creek. Събиращ се в тънко шаси с гравиран преден панел и солидни копчета за контрол, той идва в два цвята алуминий: черен или сив. Новият гениален дизайн с бутони е бил разработен специално за него, и дава превъзходно чувство при натискане, както и подсветка, индикираща наличните функции за максимална лекота на употреба. 

Разработен за перфектно съчетание с EVOLUTION 50CD DAC/CD/Pre-amp.

Този усилвател е първият продукт на Creek използващ OLED дисплей. Този дисплей с бели знаци върху черен фон осигурява много по-голяма яснота и разделителна способност в сравнение с обикновените дисплеи и предлага широк обхват от персонализирани графични символи. Нивата на яркост на дисплея могат да бъдат променяни, налична е и възможност за пълно изключване на дисплея през системното меню. 

В сърцето на всеки добър усилвател лежи добро захранване. EVOLUTION 50A използва масивен 200-ватов тороидален трансформатор с отделни намотки за слаботоковите и силнотоковоти аналогови и цифрови схеми. Това допринася за доброто съотношение между мощност и тегло и ниски нива на магнитни интерференции. Технологията на Creek, използваща няколко паралелно свързани кондензатора с ниско съпротивление, което води до един кондензатор с ултра-високи спецификации за да "омекоти" постоянния ток, също помага за възпроизвеждането на много мощен и акуратен звук от този сравнително малък усилвател. 

Главният инженер на Creek - Дейвид Гембъл - който има голям опит в аудио индустрията е разработил изцяло нова схема специално за EVOLUTION 50A, която използва би-полярни транзистори с много висок гейн и ниски нива на изкривявания. Използвайки мощни 15-амперови Sanken транзистори с вградена термална компенсация за светкавично следене за отклонения, усилвателния блок разполага с много ниско съпротивление и може да изкара голям ток на изхода си. Тази комбинация осигурява невероятна скорост и контрол при работа с повечето озвучителни тела на пазара. 

Давид е разработил и напълно нова предусилвателна схема, осигуряваща високи нива на гъвкавост и контрол и разполагаща с балансирани и небалансирани входове. Налични са многобройни опции за вход, които се превключват електронно или чрез златни контактни релета, плюс електронни контроли за усилване, баланс и корекции. За феновете на винила, има възможност за добавяне на грамофонен предусилвател Sequel 2, замествайки първият линеен вход с грамофонен. В добавка, линейният вход 5 се намира на премахващия се панел Smart-Slot - ако собственика иска да добави тунер или DAC модул, 5-ти вход се премахва и се заменя или с тунера AMBIT, или с ЦАП модула RUBY.   

Този аналогов интегриран усилвател доставя превъзходно аудио представяне, но когато се използват цифрови входни сигнали през съответстващия EVOLUTION 50CD, аналоговия предусилвател може да бъде прескочен напълно. EVOLUTION 50CD има изключително качествен цифров контрол на усилването, и балансирани аудио изходи клас A. Свързването на изхода директно с “Power amp direct” входа на усилвателя повдига аудио представянето на още по-високо ниво.  

Технически спецификации:    

Изходяща мощност >55 вата при 8 ома, >85 вата при 4 ома   

Напрежение при продължителна работа >8.5 A (sine wave)  

Максимално напрежение >26 A, при 0.5 ома   

Изходно съпротивление <0.1 ома на 1Khz   

Хармонични изкривявания < 0.005% 20Hz - 20Khz   

Съотношение сигнал/шум  >102dB  

Честотна характеристика 10Hz - 100KHz +/- 2dB 

Гейн -  33.3dB (x46) през директният вход за усилвателя (power amp direct)    

Чувствителност на входа 410mV   

Сепарация на каналите -80dB at 1Khz

DC OFFEST < ±10mV

Предусилвателни входове - 5 x RCA небалансирани, 1 x XLR балансиран

Директни входове - входове 3 & 4 чрез RCA или XLR

Изходи  1 двойка

Слушалков изход - слушалков усилвател с ниско съпротивление (<50 ома)

Тегло 7.5 кг. 

Размери 430x60x280 мм 


Сподели

Мнения (0)

Напиши мнение