799 лв. 759 лв.

Модел:
Denon DCD-800NE
Марка:
Denon

Няма оценка Напиши мнение

Опции

Кредитен модул TBI Bank 19.68

Вземи само за 74.64 лв.

12 x 74.64 лв.

Описание

Слушайте аудио с висока резолюция със страхотна репродукция с CD плеърът Denon DCD-800NE с интегриран USB порт. Advanced AL32 Processing Plus в комбинация с иновативната структура на схематиката осигурява акуратното възпроизвеждане на всички записи, красиво и вярно с оригинала. Повече от CD плеър, DCD-800NE подава аудио сигнал с най-високо качество към усилвателя, а USB порта поддържа просвирване на аудио с висока резолюция до PCM192/24 и DSD 2.8 MHz/5.6 MHz. Анти-вибрационният дизайн редуцира нежеланите ефекти на тежките компоненти в усилвателите за да може качеството на аудиото да посрещне стандартите на Denon. С повече от 100-годижно наследство в производството на аудио компоненти, спокойно можете да се доверите че този Denon ще постигне звук с висока резолюция надвишаващ очакванията ви. 

ADVANCED AL32 PROCESSING PLUS

DCD-800NE е оборудван с Advanced AL32 Processing Plus, последната технология за репродуциране на аналогови сигнали на Denon. Advanced AL32 Processing Plus използва алгоритми за интерполация на данните, които поддържат аудио с висока резолюция. Алгоритмите добавят точките, които трябва да съществуват преди и след големите обеми от данни, като по този начин омекотяват и заоблят формата на вълните и възстановяват информацията, която е била изгубена в процеса на цофров запис. В резултат репродукцията е с висока детайлност, освободена от интерференции, с богата експресивност в нискочестотния диапазон и красива и вярна с оригиналния звук. Слушайте песните по начина, по който артистът е искал. 

Анти-вибрационен дизайн за превъзходен звук   

Анти-вибрационният дизайн редуцира нежеланите ефекти на тежките компоненти в усилвателите за да може качеството на аудиото да посрещне стандартите на Denon. Захранващите трансформатори за поставени близко до дъното на DCD-800NE, точно върху изолаторите за да се избегнат нежеланите вибрации. Поставяйки толкова ниско трансфорорматора, вибрациите около шасито биват редуцирани, което води до по-качествен звук. 

Дизайн на часовника на цифрово-аналоговия преобразувател   

За да бъдат акуратно синхронизирани цифровите схеми, в DCD-800NE е използван дизайн на часовника на цифрово-аналоговия преобразувател, който третира ЦАП-а като мастър когато се подават сигнали от часовника. Изработен с изключително качество, мастър часовника е поставен точно до ЦАП-a, което подтиска цифровите колебания (jitter) и осигурява оптимална цифрово-аналогова конверсия. Той служи за референция за полупроводниковите операции и оптимизира цифровата част на плеъра. Двата интегрирани осцилатора на часовника редуцират фазовия шум, като всеки от тях адресира семплираща честота  (44.1 kHz и 48 kHz). Часовника се справя изключително добре за всички семплиращи честоти от  44.1kHz до 192kHz и дори до DSD5.6MHz, без закръгляне. 

Съвременна схематика с възможно най-кратки пътища на сигналите   

Схемите на DCD-800NE са внимателно премислени за да направят пътя на сигнала възможно най-къс. С по-късият път на сигнала, интерферениците между схемите и левия и десния канали биват редуцирани, както и всички нежелани смущения се а редуцирани. В резултат, схемите на DCD-800NE репродуцират верен с оригинала чист звук с висока прозрачност.

Pure Direct Mode

Слушайте в режим Pure Direct Mode. Този режим подава звука директно към усилвателя, прескачайки всяко DSP процесиране което може да оцвети сигнала. Това което ще чуете е чист, детайлен и акуратен звук. 

Оптичен и коаксиален цифрови изходи    

DCD-800NE разполага с един оптичен и един коаксиален цифрови изходи за свързване с цифрови входове на усилвател, ЦАП или А/В ресийвър.  

Повече от 100 години "за първи път" в аудио технологиите   

Основана през 1910 година, компанията Denon има сериозно наследство в представянето на разработки, създавани за първи път в света - от първият японски производител на аудио електромника до продуцирането на първите комерсиални компакт дискове. Фокусираната инвестиция в изследвания и разработки ви осигурява винаги последните технологии и възможно най-високото качество при всяко слушателско преживяване. 


Етикети:

Сподели

Мнения (0)

Напиши мнение