Technics SU-R1000

15,500 лв.

Модел:
Technics SU-R1000
Марка:
Technics

Няма оценка Напиши мнение

Опции


Безплатна доставка при плашане по банка

Кредитен модул TBI Bank 19.68

Само за 1446.67 лв. на месец

поръчай на изплащане
12 x 1450.71 лв.

Описание

От Technics продължават да преследват идеалния звук предизвиквайки новите измерения реализирани от един изцяло цифров усилвател.

JENO Engine

Цифровите колебания (jitter) са основна причина за изкривявания в цифровите системи. Те са породени от неправилен тайминг от мастър-часовниците използвани в цифрово-аналоговото преобразуване. За да се елиминира деградацията на сигнала в следствие на цифрови колебания (jitter), от Technics са създали оригинална схемотехника за редуциране, използваща генератор за часовника в системата за оформяне на шума, за да се намали jitter-а в нискочестотния диапазон, както и преобразувател на семплиращата честота с висока прецизност за да се подтиснат цифровите колебания във високите честоти. По този начин се подтискат идеално нежеланите ефекти в целия честотен диапазон. Системата работи с оригиналната схема за конвертиране към пулсово-широчинна модулация (PWM), оптимизирайки скороста за оформянето на шума и градацията на PWM за да се конвертират всички сигнали с висока резолюция към пулсово-широчинна модулация без да се влияе на динамичния обхват. Тези технологии позволяват на цифровите усилватели на Technics да репродуцират вярно с оригинала натуралните и деликатни нюанси на музиката.

ADCT (Активна система за премахване на изкривяванията -Active Distortion Cancelling Technology)

Разработената изцяло от Technics активна система за премахване на изкривяванията акуратно премахва изкривяванията породени от противохода на високоговорителите и подането на волтажа в изходната част на крайните стъпала. В хай-фай пазара, където неограничен брой от аудио системи могат да бъдат конфигурирани в комбинация с най-различни продукти, хай-енд аудио усилвателите трябва да могат да захранват оптимално голямо разнообразие от озвучителни тела.  Технологията за активно премахване на изкривяванията работи като установява разликата между изхода на терминалите за тонколони и изхода от технологията JENO, и тогава прави корекция в изходния цифров сигнал, като по този начин поправя конвенционалната цифрова усилвателна система. Всичко това осигурява голяма мощност и акустична енергия за захранване на всяка тонколона, но и предлага превъзходните преимуществата на цифровите усилватели, като ниски нива на шум, прецизна звукова сцена и обем, без значение от товара и вида на свързаните озвучителни тела.

Съвременно бързо и безшумно захранване

SU-R100 използва превключващо се система за захранване за да осигури стабилно доставяне на волтаж и ток, които се изискват от цифровия усилвател. В конвенционалните захранвания, времето за включване при промяна на режима е било контролирано за да се стабилизира волтажа, а това води до флуктоации в превключващата честота в зависимост от натоварването, което води до модулационен шум, който се отразява на качестото на звука. Бързото безшумно захранване на Technics елиминира този шум като фиксира превключващата честота в диапазона над 400 kHz. Освен това, в последния етап е използван супер нискошумящ регулатор, за да се предотврати намаляването на регулацията в резултат на фиксираната честота и да се подтисне появяването на шум във високите честоти. Резултатът е едно изключително бързо реагиращо захранване, позволяващо възможно най-доброто представяне на цифровия усилвател. 

Четири независими захранващи блока

В SU-R1000, всеки елемент в захранванвето е бил продължително изучаван и ревизиран за постигане на възможно най-високо качество на звука. Освен това, в този усилвател са използвани четири отделни и независими захранвания за различните схеми за допълнително подобрение на звука. Понеже SU-R1000 е интегриран усилвател, вътрешната схемотехника се състои от предусилвателна секция и крайни стъпала в микс от аналогови и цифрови схеми. Грамофонния предусилвател, който работи с деликатни аналогови сигнали е особено податлив на ефектите от пренасяне на шум през захранването. SU-R1000 използва отделни захранвания за аналоговите и цифровите секции на предусилвателя. Също са използвани отделни захранвания за ляв и десен канал в крайните стъпала, които изискват голяма електрическа мощност. Със своите четири независими захранващи блока, SU-R1000 предотвратява породените от захранването интерференции да влияят негативно на отделните компоненти и реализира много добро съотношение шум/сигнал и превъзходно разделяне на каналите.

Шаси и дизайн с висока здравина и устойчивост

Здравината на шасито е значително подобрена за да се подтиснат вибрациите на кутията, които също са източник на шум. Вътрешното шаси използва конструкция с две отделни нива. На горното ниво са монтирани крайните стъпала и техния захранващ блок. На долното са поставени предусилвателната секция, състояща се от аналогова входна схема, включваща и грамофонния предусилвател и цифровата входна схема, както и захранващит блокове за тях. Не само че горното и долното ниво са отделени, но също и индивидуалните секции са отделени една от друга с екраниращи метални листове. Тези екраниращи метални компоненти също помагат за заздравяването на цялото шаси. От външната страна - предния панел е дебел 10 мм, а страничните и горен панели са с 6 мм дебелина, изработени от алуминий. Те също подобряват здравината и устойчивостта на вибрации. Изолаторите, които поддържат шасито са от излят метал с превъзходни характеристики. Всичко на всичко, всички споменати досега материали подобряват качеството на вътрешните сигнали и елиминират ефектите породени от вибрации по възможно най-добрия начин.

Входните и изходните терминали са изработени от внимателно подбирани части и материали.

-  Терминалите за тонколони са проектирани за да позволяват свързване на кабели с екстра-голям диаметър 

- Y-lug терминали за осигуряване на надеждна връзка 

- Произведени от Neutrik аналогови балансирани входни терминали и грамофонни балансирани входни терминали (само за MC вход

- Позлатени аналогови входни терминали 

Интелигентна грамофонна еквализация

Интелигентната грамофонна еквализация, монтирана в SU-R1000 използва подобряващата звука технология за DSP, която от Technics са разработили по времето на проектирането на LAPC, за да се реализира високо качество на звука, което не е възможно с аналогова грамофонна корекция. Тази технология се състои от три части: 1. Акуратна еквализационна крива, 2. Система за нулиране на преминаването на сигнал между каналите, 3. Оптимизатор на отклика. Тези функции могат да бъдат включвани/изключвани по избор.

Акуратна еквализационна крива – направена възможно благодарение на хибридния аналогов/цифров дизайн 

Акуратната еквализационна крива се постига чрез хибриден аналогово-цифров дизайн. Нискочестотния филтър с висок гейн осигурява аналоговото процесиране, докато високите честоти се обработват след аналогово-цифровото преобразуване. Използването на 40-dB LPF филтър в аналоговата част подтиска загубата на битове по време на процесирането на цифровия филтър, и така високите честоти са повдигнати с висока точност в цифровата част за да се постигне много добро съотношение сигнал/шум.

Спецификации:

Акуратна цифрова технология / Accurate Digital Technology

JENO Engine – елиминиране на цифровите колебания и оптимизация на оформянето на шума / Jitter Elimination and Noise-shaping Optimisation

LAPC – адаптираща се според натоварването фазова калибровка / Load Adaptive Phase Calibration

Съвременно бързо и безшумно захранване 

Генератор на часовника работещ на батерия

Технология за сигнал без шум

Легендарен дизайн на Technics

Шаси с голяма здравина

Конфигирация с три секции

FTC изходна мощност: 

150W + 150W ( 1kHz, T.H.D. 0.5 %, 8Ω, 20kHz LPF ), 300W + 300W ( 1kHz, T.H.D. 0.5 %, 4Ω, 20kHz LPF)

Чувствителност на входа / входно съпротивление: LINE 200 mV / 22 kΩ, PHONO (MM) 2.5 mV / 47 kΩ, PHONO(MC) 300uV /100Ω

Честотен отклик:

LINE 5 Hz-80 kHz (-3 dB, 8 Ω),

PHONO (MM) 20 Hz - 20 kHz (RIAA DEVIATION ±1 dB, 8 Ω)

DIGITAL 5 Hz - 80 kHz (-3 dB, 8 Ω)

Съпротивление на озвучителни тела: 4 Ω-16 Ω

Аналогови входни терминали: LINE x 2 (LINE 1, LINE2), LINE XLR BALANCED x1, PHONO (MM/MC) x1, PHONO XLR BALANCED(MC) x1, MAIN IN x1, REC IN x1

Цифрови входни терминали: оптичен x2 (OPT 1, OPT 2) , коаксиален x2(COAX 1, COAX 2), USB-B x2 (PC 1, PC 2)

Аналогови изходни терминали: PRE OUTx1, REC OUT x1

Изход за слушалки: Да, Stereo 6.3мм

USB 2.0 high-speed ,USB Audio Class 2.0, Asynchronous mode

Поддържани аудио кодеци: 

PCM: Да (32, 44.1, 48, 88.2, 96, 176.4, 192, 352.8, 384 kHz / 16, 24, 32 bit)

DSD: Да (2.8 MHz, 5.6 MHz, 11.2 MHz, 22.4 MHz* *ASIO Native mode only)

Консумация: 220 W

Размери (Ш x В x Д): 430 мм x 191 мм x 459 мм

Тегло: приблизително 22.8 кг.

Аксесоари включени в комплекта: дистанционно управление, плоча за калибриране, захранващ кабел, ръководство на потребителя


Мнения (0)

Напиши мнение