Klipsch Heritage Headphone Amplifier

1,290 лв.

Модел:
Klipsch Heritage Headphone Amplifier
Марка:
Klipsch

Няма оценка Напиши мнение

Безплатна доставка при плашане по банка

Кредитен модул TBI Bank 19.68

Само за 120.40 лв. на месец

поръчай на изплащане
12 x 122.61 лв.

Описание

Винтидж носталгия

Завършен с формован алуминий и истински орехов фурнир, Heritage Headphone Amplifier излъчва високо качество дори преди да бъде включен. Всички копчета, превключватели и контроли са от анодизиран алуминий и са утежненни за превъзходно усещане и отклик при допир. Всички аналогови превключватели оперират чрез релета за възможно най-голяма чистота на сигнала, както и за истинско „винтидж” усещане.

Аудиофилски цифрово-аналогов преобразувател

В сърцето си Heritage Headphone Amplifier има референтен цифрово-аналогов преобразувател ES90128K2M ESS Sabre32, способен да работи на 192kHz/24-бита, което го прави идеалния ЦАП за всеки аудиофил. Използвайки ESS 32-bit HyperStream® архитектура и and Time Domain Jitter Eliminator, този слушалков усилвател доставя чист звук с минимални нива на изкривявания. Създаден за най-взискателните уши, Heritage Headphone Amplifier изпълнява перфектно две функции – идеален процесор за всеки цифров източник, както за слушалки, така и на RCA изхода си.

Асинхронен USB интерфейс

Heritage Headphone Amplifier използва XMOS USB аудио платформа, която се смята за едно от най-добрите решения за прехвърляне на аудио. Това позволява на слушалковия усилвател да заключи аудио потока към вътрешния си часовник, запазвайки сигнал колкото е възможно по-чист. Предвидена е ASIO поддръжка за софтуеър, който може да се възползва от нея. iOS (с Lighting™ към USB Camera Adapter) и Android устройства (с версия 5.0 или по нова) също се поддържат директно през USB.

Два усилвателя за балансиран изход

Завършено с два усилвателя на Texas Instruments TPA6120A2 в клас AB, устройството минимизира прехвърлянето на сигнал между каналите по пътя, като едновременно с това повишава нивото на изхода. Създадени за да дават възможно най-доброто съотношение сигнал/шум,  избраните усилватели трябва да бъдат тихи като референтния цифрово-аналогов преобразувател. Свържете всеки чифт слушалки с балансиран XLR-4 кабел (не е включен в комплекта) и ще получите истинско аудиофилко решение.  Превключете на „Hi-Z” за повдигане с 10dB на изхода за да захраните дори най-изискващите слушалки.

Гъвкави възможности 

Heritage Headphone Amplifier е предвиден да работи като цифрово-аналогов процесор за USB аудио, оптичен и коаксиален вход. Освен неговата основна функция като балансиран слушалков усилвател, той също може да работи като ЦАП за активни тонколони, което го прави перфектния компаньон на всяко работно бюро. Превключето копчето на „Line” и усилвателя ще изключи слушалковия изход и ще разреши линейния изход на задния си панел. Превключете копчето отзад на устройството от фиксирано на предусилвателно ниво и вече имате контрол на усилването на линейния изход с копчето за усилване на предния панел.

Ниски нива на изкривявания

Heritage Headphone Amplifier е разработен да поддържа възможно най-ниските нива на изкривявания в класа си. За да се реализира пълния потенциал на чипа ESS Sabre, пътя на сигнала използва релета и аналогов контрол на усилването. От Klipsch са куплирали елементите с много специална изработка на платката и компоненти с референтно качество. Този усилвател ще подобри качеството на всички слушалки и аудио системи, към които го свържете.

Информация за семплираща честота

За да сте сигурни, че всички настройки на вашия източник са коректни, Heritage Headphone Amplifier показва честотата на която процесира цифровите източници. Диоди на предния панел светват бяло при PCM и синьо за DSD файлове.

Спецификации: 

Вид на усилвателите: два Class-AB (TI TPA6120A2)

Цифрово-аналогов преобразувател: ESS Sabre32 ES9018K2M

USB: XMOS асинхронен аудио интерфейс

Изходна мощност на усилвателя:

Балансиран XLR-4 изход:

525mW при 16Ω

1440mW при 32Ω

1050mW при 150Ω

540mW при 300Ω

270mW при 600Ω

Небалансиран ¼ изход:

810mW при 16Ω

940mW при 32Ω

270mW при 150Ω

135mW при 300Ω

68mW при 600Ω

Честотен отклик:

Балансиран XLR-4 изход: 20 Hz - 40 kHz, +0 / -0.1 dB; 9 Hz - 90 kHz, +0 / -3.0 dB

Небалансиран ¼ изход: 20 Hz - 40 kHz, +0 / -0.1 dB; 9 Hz - 90 kHz, +0 / -3.0 dB

Съотношение сигнал/шум:

Балансиран XLR-4 изход: 118 dB A-Weighted

Небалансиран ¼  изход: 118 dB A-Weighted

Нива на хармомнични изкривявания + шум (THD+N):

Балансиран XLR-4 изход: < 0.009%, 20 Hz - 20 kHz

Небалансиран ¼ изход: < 0.009%, 20 Hz - 20 kHz

Протичане между канали:

Балансиран XLR-4 изход: < -75 dB, 20 Hz - 20 kHz

Небалансиран ¼ изход: < -60 dB, 20 Hz - 20 kHz

Гейн: Lo-Z: 0 dB, Hi-Z: 10 dB

Поддръжка на семплиращи честоти: 16 - 24 Bit | 44.1 kHz, 48 kHz, 88.2 kHz, 96 kHz, 176.4 kHz, 192 kHz

DSD поддръжка: 2.8M, 5.6M, 11.2M

Входове:

• USB аудио (Type B)

• Оптичен (TOSLINK)

• Коаксиален

• RCA аналогов

Изходи:

• Балансиран XLR-4

• Небалансиран 1/4”

• RCA аналогов (фиксиран/предусилвателен)

Размери на продукта (В х Ш х Д): 58 х 200 х 145 мм

Размери на опаковката (В х Ш х Д): 115  х 298 х 164 мм

Материали:

Горен и долен панел - MDF с естествен фурнир от орех

Шаси: анодизиран алуминий 

Волтаж: 100-240 VAC, 50/60 Hz

Тегло на продукта: 0.77 кг.

Тегло с опаковка: 1.25 кг.

Аксесоари включени в комплекта:

• 2.0 м кабел USB Type-B 

• Универсално захранване

• US, EU, UK, и AU накрайници


Мнения (0)

Напиши мнение